Un grup terrorista radical atempta a l'estació de tren de Vilanova amb milers de caramels ecològics

Un grup terrorista radical atempta a l'estació de tren de Vilanova amb milers de caramels ecològics


L'alcalde de Vilanova, conegut per la seva incansable i aferrissada lluita diària per defensar els drets dels seus ciutadans davant el pèssim servei de transport públic, fa un tweet de condemna.


Sobre les 14h d'ahir diumenge, una cèl·lula terrorista vinculada amb Al Qaeda va atemptar a l'estació de Vilanova i la Geltrú. Un grup de joves filo-etarres va irrompre al vestíbul de l'equipament i, al so d'una marxa militar, van entrar per parelles agitant consignes intimidatòries com "no t'atclares, no t'aclares, no t'aclares no...".


Els miliers d'integrants d'aquest comando de hackers russos, amb vinles amb l'anarquisme italià, anàven equipats amb barretines vermelles i farsells carregats d'armes llencívoles. I en un atac perfectament planificat des de Veneçuela, els violents van escampar conglomerats de sucre, embolcallats amb paper de colors, per tot el terra de l'estació.


El vestíbul es va haver de tancar durant 40 interminable minuts mentre els TEDAX dels Mossos desactivaben els milers de caramels esparpallats. 


La Guàrdia Civil està realitzant a hores d'ara la valoració, seguint dues línies evidents d'investigació: la vinculació del grup amb El Complot del Garraf, un atemptat frustrat per acabar amb al Rei, o la procedència de l'Exèrcit Zapatista d'Alliberament Nacional.


Per la seva banda, l'alcalde de Vilanova i la Geltrú, Juan Luís Ruiz, conegut per la seva incansable i aferrissada lluita diària per defensar els drets dels seus ciutadans davant el pèssim servei de transport públic, va fer un tweet de condemna, de 25 paraules.

Publica un comentari a l'entrada

0 Comentaris