Llegint aquest article t'allunyes més de la victòria del joc
Pensar sobre «El Joc» constitueix una derrota, la qual ha de ser anunciada cada cop que passa.
Diverses tàctiques han estat desenvolupades per augmentar el nombre de les persones conscients de El Joc i així augmentar el nombre de derrotes.
La normativa del Joc
Hi ha tres úniques regles del Joc:
1. Sempre que es pensa en El Joc, hom perd.
2. Les derrotes han de ser anunciades. O bé dient en veu alta «he perdut», mitjançant xarxes socials, o de qualsevol manera que faci recordar als atres jugadors sobre El Joc.
3. Tothom hi està jugant encara que no en sigui conscient.
Els orígens del Joc incerts.
En un article de 2008 Justine Wettschreck teoritzava que El Joc probablement hagués aparegut al començament de la dècada dels 90 a Austràlia o Anglaterra.
Una segons teoria aporta que va ser inventat a Londres pels dos enginyers britànics Dennis Begley i Gavin McDowall. Al 1996 van perdre el seu últim tren i van haver de passar-se la nit a l'andana. Per evitar pensar en la seva situació van intentar jugar a que el primer que ho fes, perdia.
Una altra teoria també localitza el seu origen a Londres el 1996, afirmant que va ser creat per Jamie Miller "per molestar a la gent".
El periodista Mic Wright de The Next Web recorda haver jugat El Joc a la seva escola a la fi dels anys 1990.
La última teoria afirma que el Joc el podien haver creat els membres del Cambridge University Science Fiction Society al 1997, tot intentant crear un joc en què no apliqués la teoria de jocs.
El Joc és un exemple del 'Principi de l'Ós Blanc, o de de processament irònic, on l'intent d'evitar els pensaments fa que aquests es tornin més persistents.
0 Comentaris